مرجع مقالات انواع آرد و بررسي ويژگي هاي انها مرجع مقالات انواع آرد و بررسي ويژگي هاي انها .

مرجع مقالات انواع آرد و بررسي ويژگي هاي انها

تهيه ماسك آرد نخود روشن كننده پوست

اين ماسك صورت كه از تركيب بادام و آرد نخودچي تهيه مي‌شود، يك روش خريد آرد نخود عالي براي از در بين بردن رنگ برنزه و روشن كردن پوست مي‌باشد. همچنين اين ماسك پوست را تطهير و سفت مي‌كند. به منظور تهيه ماسك آرد نخودچي و بادام به مواد پايين نياز داريد.
بادام‌ها را يك شب خيس فرماييد و پوست آنها را بگيريد. آن‌گاه بادام‌ها را آسياب و با آرد نخودچي و ساير مواد تركيب نمائيد تا يك خمير نرم به دست آيد. خمير را روي صورت خود بماليد و اجازه دهيد حدود ۱۵ تا ۲۰ دقيقه بماند تا مواد جذب پوست شوند. در نهايت به آرامي با آب خنك بشوئيد و صورت را خشك فرماييد.
اين ماسك صورت يك درمان فوق‌العاده براي از بين بردن جاي جوش و آكنه است. افزودن كمي زردچوبه به ماسك آرد نخودچي مي‌تواند به كاهش زخم‌هاي آكنه كمك كند. همچنين مي‌توانيد از اين ماسك روي تمام نواحي بدن به كار گيري نمائيد تا نقاط تيره ناشي از آفتاب سوختگي از در بين بروند و به مرور پوست روشن‌تري داشته باشيد. مطالعات نماد داده‌اند كه زردچوبه آنزيم‌هايي تشكيل داد مي‌كند كه ساخت‌و‌ساز ملانين (رنگدانه‌هاي تيره) را در سلول‌هاي پوست به عهده دارند. زردچوبه همچنين يك آنتي‌اكسيدان مي باشد كه از پوست در مقابل سموم محيطي محافظت مي‌كند.
به خواسته تهيه اين ماسك به مواد زير نياز داريد.
مواد لازم
آرد نخودچي ۲ قاشق غذاخوري
شير جديد ۲ قاشق غذاخوري
پودر زردچوبه يك چهارم قاشق چايخوري
طرز فراهم سازي و مصرف:

مواد تشكيل دهنده را به خير مخلوط فرمائيد تا خميري يك‌دست بدست‌آيد. بعد از آن خمير را روي صورت و گردن بماليد و حدود ۲۰ تا ۳۰ دقيقه شكيبايي فرمائيد. در نهايت صورت خود را با آب ولرم آبكشي و خشك فرمائيد.


طرز تهيه و تنظيم ماسك آرد نخودچي با زردچوبه


ماسك آرد نخودچي با خيار و سيب زميني
اين ماسك، از تركيب آرد نخودچي با خيار، سيب‌زميني و آب ليمو تهيه ميشود. آب سيب زميني و خيار به طور طبيعي پوست را جمع مي‌كنند و براي روشن‌سازي پوست موءثر هستند. علاوه بر اين خيار براي از در بين بردن كبودي زير چشم نيز موثر هست. براي تنظيم اين ماسك به موادي كه در جدول تحت مشاهده مي‌كنيدف نياز مي باشد.

مواد لازم
آرد نخودچي ۴ قاشق غذاخوري
خيار با پوست ۲ تكه
آبليمو نو ۲ عدد
آب سيب زميني يك قاشق غذاخوري
پرتقال آب گرفته يكي از كوچك
دستور تهيه و تنظيم و روش مصرف:

سيب زميني را رنده ريز بزنيد و بعد از آن آن را در پارچه بريزيد و فشار دهيد تا آب سيب زميني گرفته گردد. آنگاه همگي مواد را با هم تركيب نماييد تا خميري غليط و يك‌دست درست خواهد شد. صرفا يك قاشق غذاخوري از اين خمير را روي صورت بماليد و بگذاريد ۵ تا ۱۰ دقيقه بماند. سپس شستشو دهيد. مانع از ورود اين ماسك به چشم‌ها شويد.
در شرايطي‌كه كه قصد نداريد بلافاصله اين ماسك را استفاده كنيد، يه خرده شكر و نمك به آن اضافه فرمائيد و ماسك را در سردخانه قرار دهيد.
درخصوص خواص ماسك خيار براي پوست در ستاره بيشتر بخوانيد.


برچسب: خريد آرد نخود،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۴:۲۱ توسط:HAMED موضوع: نظرات (0)

انتخاب غذايي مناسب براي هركسي كه از يبوست رنج مي برد

مطالعات پزشكي علامت ميدهد كه چه‌طور خريد آرد نخود موردها ديابت در دانا غرب رو به ارتقاء مي باشد. تحقيقات آرم مي دهد كه مصرف زياد مواد غذايي ناخواسته و عدم ورزش دو عنصر اساسي است كه به توضيح درباره‌ي اين ارتقا امداد مي كند. ديابت در كشورهايي كه آرد نخود در طي سال ها دوست داستني بوده مي‌باشد، كمتر به چشم مي خورد. برخي دانشمندان معتقدند كه مقدار بسيار زياد فيبر جان دار در آرد نخودچي عاملي براي كاهش خطرها ديابت است. آن‌ها به حساب آوردن مي كنند كه هر فنجان نخود پخته شده حاوي 12.5 گرم فيبر است.

ميتواند به ذيل نگه داشتن وزن شما كمك كند

چاقي يكي‌از از ساير از نگراني هاي برجسته سالم در جهان مي باشد. ارتقاء تعداد خردسالان چاق نگراني ويژه اي به يار دارد. كاهش وزن مستلزم تعهد به تبعيت از يك رژيم غذايي دقيق است، اما متخصصان رژيم غذايي هنوز هم بايستي اعتقاد حاصل كنند كه افراد چاق از مواد مغذي حياتي برخوردار هستند. مطالعات آرم ميدهد كه آرد نخودچي سرشار از فيبر، منبع نه از مواد مغذي را آماده مي كند، البته همچنين براي خنثي كردن ميل فرد به ارتقاء وزن فعاليت مي كند. مصرف مقدار پاره اي براي برآوردن اشتهاي شما كافي هست. اين شخص چه چيزي بيشتر از يك رژيم غذايي ميتواند درخواست كند؟

سلامت قلب را بهبود اعطا كرد

حملات قلبي يكي‌از‌از ساير از نگراني هاي اساسي بهداشت در سراسر غرب هست. پزشكان به طور مشترك در اكثري از موردها بهداشتي ديگر پيوندهاي روشني در بين رژيم هاي بد و عدم ورزش پيدا كرده اند. پژوهشگران دريافتند كه مقادير بالاي مواد پرخاصيت و فيبر جان دار در آرد نخودچي باعث كاهش سطح كلسترول مي گردد. به ويژه، به لحاظ مي رسد كه به كاهش سطح تري گليسيريد بالا ياري مي كند. بدين ترتيب تغيير از گندم به آرد نخود چي، خطر انسداد شريان و بيماري قلبي داراي ربط را كاهش مي دهد.


برچسب: خريد آرد نخود،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۵:۴۰ توسط:HAMED موضوع: نظرات (0)

ارزش غذايي آرد نخود

در آشپزي هاي خاورميانه و هند بسيار محبوب است خريد آرد نخود و علاوه بر تنظيم نان مي توان با آن غذاهايي مانند فلافل و هوموس درست كرد كه بسيار محبوب مي‌باشند، نخود سرشار از پروتئين و فيبر و مواد معدني مختلف و ويتامين ب مي باشد كه باعث اهميت بسيار آن در تغذيه ميشود، مزاج اين آرد گرم و خشك است و جايگزيني بدون گلوتن براي آرد بي آلايش هست.

ارزش غذايي
در هر صد گرم از آرد نخود ۳۸۶ كيلوكالري انرژي، ۷ گرم چربي آحاد، ۶۴ ميلي گرم سديم، ۸۴۶ ميلي گرم پتاسيم، ۵۸ گرم كربوهيدرات كل، ۱۱ گرم فيبر خوراكي، ۱۱ گرم قند، ۲۲ گرم پروتئين، ۴.۹ ميلي گرم آهن، ۰.۵ ميلي گرم ويتامين ب۶، ۱۶۶ ميلي گرم منيزيم، ۴۱ ميكروگرم ويتامين آ و ۴۵ ميلي گرم كلسيم وجود داراست.
خواص آرد نخود
از خواص و فوايد آرد نخود ميتوان به مورد ها تحت اشاره كرد:

كاهش خطر ابتلا به ديابت
آرد نخود نسبت به آرد بي آلايش مي‌تواند خطرات كمتري داشته باشد يكي‌از اين خطرات بسيار مهم ابتلا به ديابت مي باشد كه امروزه بسيار شايع مي‌باشد، فيبر جان دار در آرد نخود يكي از عوامل مهم در كاهش خطرات ديابت هست و مصرف آن بيشتر از آرد گندم پيشنهاد مي شود.

تقويت سيستم ايمني بدن
نخود خواص ضد التهابي فراواني داراست كه منجر سم زدايي در دستگاه گوارش شده و خطر ابتلا به عفونت هاي مختلف را هم كم مي كند، اين آرد كه آنتي اكسيداني قوي در خود دارد تركيبات راديكالي آزاد را از بدن دور مي كند و روي هم رفته سيستم ايمني بدن را تقويت مي كند.

مواد معدني و ويتامين هاي گرانبها
اين آرد قادر است مواد معدني و ويتامين هاي مورد نياز شما‌را فراهم كند، سطح بالاي پروتئين، پتاسيم، منيزيم و روي درين آرد اهميت زيادي داراست و ويتامين هاي تيم ب نقش بخش اعظمي در ابتدا ماندن سطح انرژي بدن دارااست، نخود سرشار از آهن مي‌باشد و از مزاياي ديگر آن كاهش خطر ابتلا به نادر خوني هست.

كاهش التهاب
آرد نخودچي خاصيتي ضد التهابي دارااست زيرا حاوي بوتيرات هست كه يك نوع اسيد چرب با زنجيره كوتاه مي باشد و التهاب را بخصوص در روده كاهش مي دهد.


برچسب: خريد آرد نخود،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۹:۴۱ توسط:HAMED موضوع: نظرات (0)

تاثير استفاده از آرد نخود خام و حرارت ديده

فرمان تهيه فلافل متنوع مي باشد. برخي فلافل سيب زميني درست مي كنند خريد آرد نخود برخي فلافل آرد نخودچي درست مي كنند. برخي از هم فلافل كنجدي تهيه مي كنند.
ما در‌اين مقاله از پارسي نو براي راحتي كار شما عزيزان، طرز تهيه فلافل با ۶ طرز متعدد را يادگرفتن داده ايم كه اميد‌داريم مورد به كار گيري تان قرار گيرد. در تهيه اين غذا از آنجايي كه از نخود استعمال مي‌شود، بسيار مغذي هست و بويژه براي خردسالان بسيار خاصيت دارد.
نكته مهم : ادويه منحصر به فرد براي فلافل مشتمل بر زيره ،گشنيز ، زردچوبه و ادويه هاي گوناگون يا ادويه كاري نصف قاشق غذاخوري است. پس اگر هركدام از اين ادويه ها را به صورت جدا در منزل داريد، ميتوانيد آن‌ها‌را با هم ادغام نماييد و در خمير فلافل تان بريزيد.
نكته : ترجيحا از روغن كنجد استعمال نمائيد
نكته : اعتنا نماييد مقدار مواد اوليه ذكر شده در اين دستور براي ۶ نفر مناسب هست.
فرآيند تنظيم فلافل به سبك آباداني
در گام اول نخود ما يحتاج را كه از ۲۴ ساعت قبلي گذاشته ايم تا خيس بخورد و چنددفعه هم آب آن را عوض كرده ايم را با جعفري ، پياز و سير با به كارگيري از چرخ گوشت يا به كمك خرد كن چرخ مي كنيم تا مواد به نه با هم ميكس شوند و يك موقعيت خميري مانند بگيرد.
در مرحله آن‌گاه به خميري كه فراهم شده است نمك ، فلفل و ادويه هاي مايحتاج را اضافه مي كنيم و با قاشق منحصر يا قالب هايي كه در بازار هم به راحتي قابل تهيه و تنظيم مي‌باشند، فلافل ها را قالب مي‌زنيم .

نكته ۱ : برخي مواقع پيش مي آيد كه درون خمير آماده شده فلافل آب افتاد مي افتد، براي رفع اين مشكل مي توانيد يه خرده آرد نخودچي به خمير اضافه نمائيد تا آب آن گرفته خواهد شد.
نكته ۲ : سعي فرماييد خمير فلافل را به طور گنبدي قالب بزنيد و آنها را داخل روغن داغ شده بريزيد تا هر دو طرف آن سرخ شود.
نكته ۳ : دقت كنيد به خاطر حرارت بالا روغن شما نسوزد و ترجيحا براي فعاليت سرخ كردن فلافل ها از پياله كوچكتر و گود تر هم به كار گيري فرماييد. به اين صورت روغن زيادي هم مصرف نمي شود.
نكته ۴ : بعد از سرخ شدن فلافل هم مي‌توانيد فلافل ها را روي دستمال بگذاريد تا روغن اضافه آن گرفته خواهد شد. بدين صورت غذاي سالمي را مورد استفاده قرار مي دهيد.
در نهايت فلافل هاي آماده شده را ميتوانيد با خيار شور، گوجه فرنگي ، كاهوي خرد شده و اشكال ترشي و يا به ياور سس انبه كه بسيار لذيذ سرو نمائيد.
________________________________________
طريق تهيه سس انبه مخصوص فلافل
در شرايطي‌كه شما هم از بيرون فلافل تهيه كرده ايد و براي تان سوال مي باشد كه سس آن را چه طور درست مي كنند، با ادامه اين نوشته‌ي علمي از پارسي نو همپا باشيد تا راز و رمز اصلاح كردن سس براي فلافل را هم خيال بگيريد. در بالا بايد بدانيد كه براي درست كردن اين سس از انبه استفاده مي كنند.
دستور تهيه سس انبه هم به اين شكل مي‌باشد كه به ازاي هر ۱ قاشق پودر انبه مي بايست ۶ برابر آن آب جوشيده و يك ته استكان سركه سفيد را با هم تركيب كنيد و مجال سرو فلافل مورد به كار گيري قرار دهيد.
نكاتي براي خيس دادن نخود فلافل
فلافل با استفاده از نخود خامي كه تماما خيس خورده هست تهيه ميگردد و نيازي به پختن نخود فلافل نيست. درخصوص زمان ما يحتاج براي خيس تناول كردن نخود بايستي بدانيد كه مناسب ترين زمان براي اجرا اين فعاليت، ۲۴ ساعت قبل از تهيه فلافل هست.
در اين مقطع هم بايد چند بار آب نخود را عوض كرد تا نفخ آن گرفته شود. بعد از گذشت اين برهه زماني مجال، نخودهاي نرم شده را روي صافي ريخته و بگذاريد تا آب آن‌ها تماما گرفته خواهد شد و آنگاه آن‌ها‌را از چرخ رد نماييد يا درون مخلوط كن بريزيد.


برچسب: خريد آرد نخود،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۷:۳۷ توسط:HAMED موضوع: نظرات (0)

آرد نخودچي سرشار از ويتامين هاي گروه ب

ماسك شير، رنگ زرد چوبه و آرد نخود اين ماسك يكي از تركيبات خريد آرد نخود موثر براي پوست مي‌باشد و براي تنظيم آن بايد 3 قاشق چاي خوري آرد نخود، 1 قاشق چاي خوري زرد رنگ چوبه و يه خرده شير معدود چرب و گلاب را با هم ادغام فرمائيد و آن را به مقطع 20 دقيقه روي پوست خود بگذاريد.

ماسك عسل و آرد نخود
يك كدام از از ساير از خواص مهمي كه اين ماسك براي پوست شما دارااست و بسيار مهم هست، درمان جوش صورت مي باشد. براي رفع جوش صورت مي‌توانيد پاره اي آرد نخود را با عسل مخلوط كنيد، براي بالا بردن خاصيت تطهير كننده اين ماسك يه خرده پودر صندل هم به آن اضافه نمائيد. اين ماسك با داشتن خواص ضد عفوني كننده مي تواند جوش هاي صورت را درمان كند.
آرد نخود ويتامين ب داراست و مصرف اين آرد قادر است بسيار اثرگذار باشد و علاوه بر درمان هاي پوستي باعث نگهداري تندرست بدن شما شود. ارزش غذايي اين ماده به ميزاني مي باشد كه مصرف يك سوم استكان از آن برابر با غلات، نان و گوشت است.
مصرف ماسك نخود براي كساني كه پوست تيره دارند هم اثرگذار مي باشد و مي توانند با تركيب اين ماسك و مواد لايه بردار پوستي پر‌نور و روشن داشته باشند. يكي از تركيبات اثر گذار ديگر براي از في مابين بردن جوش هاي صورت به كارگيري از ماسك خيار است كه مي توانيد در كنار به كارگيري از اين ماسك تاثيرات بيشتري روي پوست خود ببينيد.
با تمركز به اينكه پوست شما مي تواند خواص متفاوت را از مواد دريافت نمايد، مي توانيد از تركيبات موثرتر ديگري مانند آبليمو هم درين ماسك به كارگيري كنيد.
ماسك هاي زيادي براي درمان خطاها پوستي و داشتن پوست پر‌نور وجود دارا‌هستند كه يكي از آن ها با آب برنج مي‌باشد و با معرفي ماسك آب برنج شما مي توانيد به تاثيرات خاص آن پي ببريد.
يكي از تركيبات جالبي كه براي تهيه اين محلول مي اقتدار توصيه نمود، ادغام آرد نخود با زردچوبه ميباشد اما در مصرف اين ماسك بايد اعتنا كافي را داشته باشيد. زردچوبه باعث كم شدن موي و ابرو مي‌شود و در سود مي بايست آن را روي ابروها قرار ندهيد. در بعضي از موردها هم ممكن مي‌باشد فرد در گير حساسيت باشد. پس در آغاز ماسك را روي نواحي خاصي از بدن تست كند و سپس اقدام به مصرف كند.


برچسب: خريد آرد نخود،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۱:۳۸ توسط:HAMED موضوع: نظرات (0)

آرد نخودچي دوآتشه

ارزش غذايي يك سوم جام آرد نخودچي، معادل يك واحد نان و غلات يا يك واحد گوشت (اما از نوع بسيار نادر چرب) مي باشد و مصرف آن در صورتيكه خريد آرد نخود كه بوداده و شور نباشد، به عده اي كه در جويدن حبوبات مشكل دارند، سفارش ميشود.

 

آرد نخودچي آردي مي باشد كه از نخودچي پوست گرفته و بي نمك تنظيم مي گردد. نخودچي را مي كوبند يا آسياب مي‌كنند و آن را با الك بسيار ريز براي نرم و صاف شدن الك مي كنند. آرد نخودچي در شيريني پزي هم مصرف ميگردد.

 

يكي آردهايي كه در آشپزي ايراني گزينه استفاده قرار مي گيرد، آرد نخودچي مي‌باشد. تا به حالا با خود تفكر كرده ايد كه اين آرد چه تفاوتي با آردهاي ديگر دارااست و خاصيت منحصر به فرد آن چيست؟ در پاسخ به اين پرسش بايستي گفت، نخودچي، از مواد غذايي مي‌باشد كه مصرف آن به عنوان يك تركيب پرپروتئين پيشنهاد ميشود.

در طبقه بندي تغذيه اي، آرد نخودچي جزو حبوبات محسوب و از نخود جديد يا نخودچي سواي پوست و بي نمك تهيه و تنظيم مي گردد.

 

بيشترين مصرف اين آرد در صنعت شيريني پزي و تفاوت عمده آن با ساير آردها از لحاظ مواد مفيد، نوع و اندازه نشاسته هست. در تركيب نشاسته آرد غلات، مقدار آميلوز و آميلوپكتين، در سطح يكساني است درحالي كه در آرد تنظيم شده از حبوبات، واحد سنجش آميلوز نسبت به آميلوپكتين بيشتر مي باشد و نشاسته جانور در آن زماني با آب حل ميگردد، حالتي ژله اي پيدا مي كند.

 

جالب هست بدانيد كه طي مراحل تصفيه، ميزان ويتامين B موجود در آرد غلات معدود و در سود خواص تغذيه اي آن كاهش مي يابد البته در آرد نخودچي به دليل اين كه عمل روند تصفيه روي آن صورت نمي گيرد، واحد سنجش فيبر كه نوعي فيبر محلول در آب و براي نگهداري سلامت موءثر است، تغيير نمي كند و مواد مغذي مو جود در آن حفظ ميگردد.

 

ديدني است بدانيد بها غذايي يك سوم ليوان آرد نخودچي، متساوي يك واحد نان و غلات يا يك واحد گوشت (البته از نوع بسيار كم چرب) هست و مصرف آن در صورتي كه بو داده و شور نباشد، به عده اي كه در جويدن حبوبات خلل دارند، پيشنهاد ميشود. در اين موردها آرد نخودچي جايگزين مناسبي براي حبوبات مي باشد و فرد قادر است با مصرف آن مواد پرخاصيت آيتم نيازش را دريافت كند. ولي مقادير مصرف، با تمركز به نيازهاي فردي و ميزان انرژي دريافتي براي هر نفر متفاوت است.


برچسب: خريد آرد نخود،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۷:۲۱ توسط:HAMED موضوع: نظرات (0)

خواص آرد نخودچي

تا به هم اكنون با خويش تفكر كرده‌ايد خريد آرد نخود كه آرد نخودچي چه تفاوتي با آردهاي ديگر داراست و خواص منحصر آن چه چيزي است؟ در طبقه‌ بندي تغذيه‌ اي، اين آرد جزو حبوبات محسوب گرديده و از نخود نو يا اين كه نخودچي فارغ از پوست و بي‌نمك تهيه و تنظيم ميگردد. اين جنس، از مواد غذايي‌ اي ميباشد كه مصرف آن تحت عنوان يك مخلوط با پروتئين بسيار زياد پيشنهاد مي‌ خواهد شد. بيشترين مصرف آرد نخودچي در صنعت شيريني‌ پزي بوده و تفاوت عمده آن با بقيه آردها از لحاظ مواد پرخاصيت، در نوع و معيار نشاسته ميباشد. در ادغام نشاسته آرد غلات، مقدار آميلوز و آميلوپكتين، يكسان ميباشد. البته در آرد تنظيم گرديده از حبوبات، واحد سنجش آميلوز نسبت به آميلوپكتين بيشتر ميباشد و نشاسته مو جود در آن هنگامي با آب حل مي‌گردد، حالتي ژله‌ اي پيدا مي‌ نمايد. طي فرايند تصفيه، واحد سنجش ويتامين مو جود در آرد غلات معدود و در فيض خاصيت تغذيه‌اي آن كاهش مي يابد ولي در‌اين آرد به جهت اين كه فرايند تصفيه روي آن شكل نمي‌گيرد، واحد سنجش فيبر اثرگذار محلول در آب تغيير‌و تحول نمي‌نمايد و مواد پرخاصيت جان دار در آن نگهداري ميگردد.

قيمت غذايي 1/3 استكان آرد نخودچي، مساوي يك واحد نان و غلات يا اين كه يك واحد گوشت (ولي از نوع بسيار نادر چرب) ميباشد و مصرف آن در‌صورتي‌كه كه رايحه داده و پر نمك نباشد، به اشخاصي كه در جويدن حبوبات اختلال دارا‌هستند، سفارش مي شود. آرد نخودچي جايگزين قابل قبولي براي حبوبات ميباشد. اما مقادير مصرف، با اعتنا به نيازهاي شخصي و معيار انرژي دريافتي براي هر نفر گوناگون ميباشد. آرد نخودچي براي پوست و موي بسيار اثر گذار ميباشد و يك مولتي ويتامين طبيعي براي گيسو است. آرد نخودچي سرشار از آنتي اكسيدان، اسيد فوليك، آهن، مس، روي، منيزيم، سلنيم و نياسين ميباشد كه كليه اين ها فوليكول هاي گيسو را تقويت كرده و موجب رويش گيسو مي‌شوند و آن را از اثر مخرب راديكال هاي آزاد مراقبت مي نمايد. پروتئين مو جود در آرد نخودچي منجر تقويت گيسو ها گرديده و از ريزش گيسو خودداري مي نمايد. آرد نخودچي براي پوست نيز خاصيت بسيار داراست و آن را مي شود به تيتر تميز كننده پوست شكل و تن به فعاليت پيروزي. همينطور ماسك آرد نخودچي موجب براق شدن پوست گرديده و اثرات ضد پيري دارااست. مخلوط آرد نخودچي با ماست يا اين كه شير ميتواند يك اسكراپ طبيعي براي شكل و تن باشد.

كاربرد آرد نخودچي:
بيشترين كاربرد آرد نخودچي در شيريني پزي ميباشد. همينطور از آرد نخودچي در تهيه و تنظيم كتلت، شامي و بعضا غذاهاي ديگر نيز استعمال مي‌گردد. آرد نخودچي شيريني پزي را ميتوانيد از فروشگاه آنلاين كشور ايران كوك تنظيم فرماييد.

آرد نخودچي از كجا بخرم؟
به مراد خريد آرد نخودچي جديد و باكيفيت، اين مال را از فروشگاه آنلاين كشور ايران كوك تهيه و تنظيم فرماييد. مغازه كشور ايران كوك، فروش آرد نخودچي فله اي را به طور آنلاين اعمال ميدهد. شما مي‌توانيد بعد از محاسبه خصوصيات و مقايسه بها آرد نخودچي، توصيه خويش را تصويب فرماييد تا جنس توصيه گرديده را در كمترين فرصت درب خانه تحويل بگيريد.


برچسب: خريد آرد نخود،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۷:۱۸ توسط:HAMED موضوع: نظرات (0)

ارتقا CTR و خريد سرچ گوگل با كليك

سفارش و خريد سرچ گوگل تجاري

(تاثير فوق العاده سريع و انفجار CTR - بدون ريسك طبيعي ارگانيك - جستجو كاربران ايراني از گوگل فارسي در موبايل يا دسكتاپ يا هر دو)
مناسب ارتقا فوري جايگاه عبارات كليدي سايت هاي بين صفحه 20 تا رديف نخست صفحه 1 گوگل و مناسب ارتقا تمامي كلمات پررقابت 200 ثانيه اي تضميني

انفجار ctr

جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري
صفحه 1 گوگل رديف 1 گوگل ديگر رويا نيست . Google ميداند كه CTR صفحه نخست و رتبه 1 گوگل حداقل 25 تا 70 درصد است، حال اگر سايتي CTR پايين تري داشته باشد به طور حتم گزينه مناسبي براي حضور جايگاه نخست و رتبه 1 گوگل نيست و جايگاه خود را از دست ميدهد. با بسته هاي جستجو و كليك ارگانيك گوگل نسخه تجاري ctr تك تك كلمات كليدي سايت خود را منفجر كنيد !(99.9% CTR)! (تبديل رويا به واقعيت) براي اولين بار توسط شيك رنك ممكن شد در گذشته ارتقا CTR بيش از 10 درصد ممكن نبود و همچنان در هيچ سايت و بسته ديگري امكان پذير نخواهد بود با بسته هاي ابتدايي آغاز كنيد تا به باور اين افتخار پي برده سپس انفجار واقعي را در گوگل بصورت حرفه اي براي كليه كلمات كليدي سايتتان را رقم بزنيد. فرض كنيد در يك بسته كليك گوگل نسخه تجاري فقط 100 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و 100 كليك صورت بگيرد نسبت جستجو و نرخ كليك منجر به افزايش 100% Average CTR مي گردد .
اين فرايند بكلي به گوگل واكنش مثبت و تعامل بازديد كننده گان نسبت به سايت را با جستجو و كليك باكيفيت و ارگانيك ثابت مي كند و بلعكس اگر نرخ جستجو و كليك سايتي در نتايج جستجو گوگل ضعيف باشد با افت و كاهش CTR روبرو بوده و جايگاه كلمات كليدي و سايت تنزل پيدا خواهد كرد.
نكته: در اين سرويس كليه جستجو ها و كليك ها بصورت پيش فرض از نتايج فارسي با كاربران و IP هاي ايراني خواهد بود كه Dwell Time و زمان ماندگاري هر يوزر بعد از كليك تا لحظه خروج از سايت 200 ثانيه باشد.
 
لينك سفارش جهت انفجار ctr تك تك عبارات كليدي سايت خود:
https://chicrank.com/cart.php?gid=30

منبع : شيك رنك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۸:۱۲ توسط:HAMED موضوع: نظرات (0)

نخود گل چيست؟

قبل از اينكه فرق آرد نخود و آرد نخودچي رو با هم آيتم چك قرار بديم ميبايست خريد آرد نخود فرق نخود گل و نخودچي رو بشناشيم‌. دوست من، نخود آبگوشتي كه مستحضر به حضورتون ميباشد؟!!

يك شهري در آذربايجان ميباشد به نام ممقان.

ممقاني ها كارشون تبديل نخود آبگوشت به نخود گل ميباشد.

شايد براتون جذاب باشه:

فرق آرد قنادي با آرد نانوايي

نخود گل چيست؟

توجه:نخود آبگوشتي عموما در غرب كشور كشت ميشه.

نخود گل همون نخود آبگوشتيه كه پخته و پوست گيري شده و تفت داده شده(برشته شده).

نخود آبگوشتي

نخود آبگوشت

حالا اين نخود گل آماده آسياب شدن و تبديل شدن به آرد نخود هست.

نخود گل

نخود گُل

اسم كاملش هم ميشه آرد نخود گُل.

از آرد نخود گُل براي پخت كوفته و شامي و .. به كار گيري ميكنن.

از خود نخود گل هم كه بعنوان عضو ثابت آجيل و دوست مستمر كشمش در جيب بابا گرانقدر ها استعمال ميشه.

فعلا بريم سراغ نخودچي

نخودچي چه چيزي است؟

نخودچي

نخودچي

نخودچي نوع خاصي از نخود مي باشد كه كوچكتر و زردتره.

نخودچي در استان هاي شرقي كار مياد و به نخودچي نيشابور هم معروفه و انديشه كنم در اصفهان هم مي‌باشد.

كتاب آموزش عطاري

مشخصه اصليش هم اينكه كه به همدم پوست هاش برشته ميشه و به بازار مياد و مصرف كننده خودش بايد زحمت فوت كردن پوست رو بكشه و درجا بوجاريش كنه !!

البته خيلي جاها دكان دارها كاركنان ميگيرن و نخودچي رو با دست بوجاري ميكنن.

قزويني هاي با ذوق و سليقه براي پخت شيريني نخودي مشهور كه عضو اساسي سفره عيد نوروز است، از آرد اين نخودچي ها استعمال ميكنن.

در شرايطي كه هم اهل شيريني پختن هستي، دستور پخت شيريني نخودچي رو بخون:

دستور پخت شيريني نخودچي

بدين صورت كه نخودچي رو ميخرن، در منزل بوجاري ميكنن، نخودچي هاي بدرنگ رو كه به اصطلاح “بيجَك!!” نام دارن ، دور ميريزن و يك نخودچي يكپارچه رديف ميكنن و ميدن كوبندگي ها براشون آرد ميكنن.


برچسب: خريد آرد نخود،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۲:۰۳ توسط:HAMED موضوع: نظرات (0)

طرز تهيه شيريني نخودچي

آرد نخودچي به دليل فيبر فراوا خريد آرد نخود به كاهش سطح كلسترول و تري گليسيريد خون كمك كرده، فشار خون را كاهش مي دهد و از بدن در عوض بيماري هاي قلبي مراقبت مي كند.
مصرف آرد نخودچي با غربت از تشكيل پلاك هاي خطرناك در شريان ها خطر ابتلا به حمله قلبي وسكته را كاهش مي دهد و از تجمع چربي ها در اطراف قلب دوري مي كند.
همچنين نخود سرشار از پلي فنل ها مي باشد كه مانع بروز سندرم متابوليك شده و از ابتلا به بيماري هاي قلبي ايسكميك و ديابت پيشگيري مي كند.
4. لاغري و كاهش وزن
آرد نخودچي ماده غذايي سرشار از فيبر، كم كالري و حاوي پروتئين فراوان مي‌باشد كه سبب ساز ايجاد احساس سيري وقت گير مدت در فرد شده و اشتها را كاهش ميدهد و به همين عامل براي اشخاصي كه به دنبال لاغري مي‌باشند گزينه مناسبي محسوب مي شود.
از سوي ديگر مواد غذايي حاوي پروتئين دير هضم بوده و بدن براي هضم آن ها كالري بيشتري مي سوزاند كه اثر نيكي در كاهش وزن خواهد داشت.
5. كاهش التهاب
آرد نخودچي يك ضد التهاب عالي هست، اين خاصيت آرد نخودچي از فيبر فراوان مو جود در آن نشات گرفته كه سموم را از دستگاه گوارشي دفع كرده و با پرهيز از التهاب و تقويت سيستم ايمني بدن خطر ابتلا به سرطان هاي روده تعالي، معده و همه را كاهش مي‌دهد.
6. فاقد گلوتن
همانطور كه پيش از اين اشاره كرديم آرد نخودچي از گونه هاي آرد فاقد گلوتن ميباشد و به همين ادله براي كساني كه از بيماري سلياك رنج مي برند يا به گلوتن حساسيت دارند جايگزين نيكي براي آردهاي گلوتني همچون آرد گندم محسوب مي شود.
7. بدنسازان و گياهخواران
آرد نخودچي نسبت به ساير آرد ها – به عنوان مثال آرد گندم و آردم گندم كامل – پروتئين بيشتري دارااست به طوري كه 1 فنجان آرد نخودچي حاوي حدود 20 گرم پروتئين ميباشد كه در مقايسه با آرد گندم (13 گرم) و آرد گندم بي نقص (16 گرم) در سطح بالاتري قرار گرفته است.
پروتئين از مواد ضروري براي بدن بخصوص در ورزشكاران و بدنسازان مي‌باشد كه به عضله سازي و ارتقاء حجم ماهيچه‌ها كمك كرده و دوران فرصت ريكاوري و درمان آسيب پس از تمرينات را كاهش مي دهد.
آرد نخودچي منبع خوب پروتئين براي افراد گياهخوار نيز محسوب شده و حاوي 8 اسيد آمينه ضروري از 9 اسيد آمينه مي‌باشد.


برچسب: خريد آرد نخود،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۶:۵۱ توسط:HAMED موضوع: نظرات (0)