مرجع مقالات انواع آرد و بررسی ویژگی های انها مرجع مقالات انواع آرد و بررسی ویژگی های انها .

مرجع مقالات انواع آرد و بررسی ویژگی های انها

شناخت با گونه های آرد و کاربرد آن‌ها

 

آرد غلاتغلات پودر گردیده که نصیب عمده آن از آندوسپرم میباشد.

 

 

خرید آرد نخود   بی نیاز گردیدهآردی که به آن مواد غذایی نادر نیاز و ضروری، مثل، ویتامینها یا این که مواد معدنی افزوده باشند. در برخی کشورها، افزودن این مواد مفید به آرد سپید اجباری میباشد.

 

 

آرد فوریآردی که به آ سانی و سوای به هم چسبیدن وگلوله شدن، با آب سرد یا این که گرم ترکیب و خمیر می‌گردد . آرد ساده این خواص را ندارد . برای تنظیم این آرد، در آغاز آرد بی آلایش را تر می نمایند تا ذرات آن به هم بچسبند و مجدد آن را کم آب می نمایند . ذرات اگلومره کم آب گردیده، دارنده اندازه یکنواخت و فاقد غبار و ذرات ریز بوده، به سادگی با آب یا این که شیر ادغام میگردند.

 

 

آرد گندم سیاه

 

شناخت با گونه های آرد و کاربرد آن‌ها

 

آرد تنظیم گردیده از گندم سیاه، که در آلمان و کشورهای اسکاندیناویی صرف تنظیم خمیرهای ترش می گردد. آن را با آرد گندم ادغام نموده و سپس به کارگیری می نمایند، زیرا واحد سنجش گلوتن آن بسیار زیر میباشد. مجموعه ای از نان های آلمانی هم به طور کاملً از آرد گندم سیاه تنظیم می‌شوند. این نوع آرد در تهیه و تنظیم پنکیک به خصوص در امریکا به کار گیری می‌شود. در ژاپن در از آن به کارگیری می‌گردد. در روسیه این آرد را به کره اضافه کرده و با آن نوعی پنکیک به soba به اسم noodle تنظیم نوعی صحیح می نمایند که با خاویار مصرف می‌شود.

 

 

آرد قابل انعطافآردی که از گندم قابل انعطاف تنظیم می‌شود.

 

 

آرد نولآردی که از نصیب مرکزی آندوسپرم گندم تنظیم گردیده و رتبه استخراج سبوس آن بالای 25 درصد باشد.


برچسب: خرید آرد نخود،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۸:۰۴ توسط:HAMED موضوع: نظرات (0)