مرجع مقالات انواع آرد و بررسی ویژگی های انها مرجع مقالات انواع آرد و بررسی ویژگی های انها .

مرجع مقالات انواع آرد و بررسی ویژگی های انها

آرد کیک و شیرینی‌پزی

آرد کیک و شیرینی‌پزی: آرد کیک و شیرینی‌پزی، در  خرید آرد نخود   صورتی‌که ظریف برایتان بگوییم، اندکی با هم متعدد‌اند. هر دوی اینها از آرد گندم قابل انعطاف با پروتئین معدود نتایج میشوند. با این تفاوت که آرد کیک معمولا برای پروتئین‌زدایی زیر روند سفیدکردن قرار میگیرد. این مراحل سبب ساخت خاصیتی می گردد که گنجایش آرد را برای جذب مایعات ارتقا میدهد. به همین استدلال خوب پف می‌نماید. آرد شیرینی‌پزی هم به‌ادله ساخت و ساز بافتی لطیف و ترد برای پخت گونه های تارت و کلوچه پیشنهاد میگردد.
آرد سمولینا: روی بسته‌بندی بعضا پاستا‌ها به عبارت «با آرد سمولینا» برمی‌خوریم. ولی شاید برایتان پرسش باشد که سمولینا با آرد گندم بی آلایش چه توفیری داراست؟ آرد سمولینا درواقع نتایج سیرتکامل خاصی از گندم به‌نام گندم «دوروم» میباشد که بیشتر در بخشها خاورمیانه کشت می گردد. این نوع آرد پاره ای دانه‌درشت‌خیس از آرد ساده میباشد و بسته به سیرتکامل‌اش رنگ تیره‌خیس یا این که زردتری در مقایسه با آرد ساده داراست. معمولا هم برای ساخت‌و‌ساز اسپاگتی به کار گیری می گردد.
تصاویر گونه های آرد را ملاحظه کنید + لیست بها
نکته آخرین
پس این توشه که به آرد احتیاج داشتید، به طبع موقع خرید به مورد ها مصرف که پشت بسته‌بندی درج می شود توجه فرمایید. بعضا آردها هم اصطلاحا کلیه‌کاره‌اند و برای پخت اشکال نان و شیرینی به‌درد می خورند. در شرایطی‌که هم روی بسته‌بندی آردی یک‌سری صفر دیدید، بدانید که تعداد صفرها به درصد سبوس‌گیری اشاره دارااست. یعنی هرچه تعداد صفرها بیشتر باشد، سبوس بیشتری از آرد گرفته گردیده و آرد قابل انعطاف‌خیس و مدل‌خیس میباشد. ازاین‌رو آرد سه یا این که چهار صفر برای مصارف قنادی کاربرد داراست


برچسب: خرید آرد نخود،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۴:۳۰ توسط:HAMED موضوع: نظرات (0)