مرجع مقالات انواع آرد و بررسی ویژگی های انها مرجع مقالات انواع آرد و بررسی ویژگی های انها .

مرجع مقالات انواع آرد و بررسی ویژگی های انها

خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهد

مطالعات پزشکی نشانه میدهد که به چه شکل موردها خرید آرد نخود دیابت در عالم غرب رو به ارتقاء میباشد. پژوهش ها نشانه میدهد که مصرف زیاد مواد غذایی ناخواسته و عدم دو و میدانی عنصر مهم میباشد که به توضیح در زمینه ی این ارتقا یاری می نماید. دیابت در کشورهایی که آرد نخود در طول سال ها دوست داستنی بوده میباشد، کمتر به چشم می خورد. بعضا پژوهشگران معتقدند که مقدار بسیار زیاد فیبر مو جود در آرد نخودچی عاملی برای کاهش خطرها دیابت میباشد. آن‌ها احتساب می نمایند که هر فنجان نخود پخته گردیده دربردارنده 12.5 گرم فیبر میباشد.

می‌تواند به زیر نگه داشتن وزن شما یاری دهد

چاقی یکی‌از دیگر از نگرانی های پررنگ تندرست در دنیا میباشد. ارتقاء تعداد کودک ها تپل نگرانی ویژه ای به یاور داراست. کاهش وزن نیازمند تعهد به تبعیت از یک رژیم غذایی ظریف میباشد، ولی متخصصان رژیم غذایی هنوز هم بایستی اعتقادوباور نتایج نمایند که اشخاص تپل از مواد پرخاصیت حیاتی برخوردار میباشند. مطالعات نماد میدهد که آرد نخودچی سرشار از فیبر، منبع خیر از مواد مفید را مهیا می نماید، ولی همینطور برای خنثی کردن میل شخص به ارتقا وزن فعالیت دارد. مصرف مقدار مقداری برای برآوردن اشتهای شما کافی میباشد. این فرد چه چیزی بیشتر از یک رژیم غذایی میتواند درخواست نماید؟

تندرست قلب را بهبود اعطا کرد

هجوم ها قلبی یکی از دیگر از نگرانی های اصلی بهداشت در سراسر غرب میباشد. پزشکان به صورت مشترک در بخش اعظمی از مفاد بهداشتی دیگر پیوندهای روشنی فی مابین رژیم های بد و عدم ورزش پیدا کرده اند. دانشمندان دریافتند که مقادیر بالای مواد پرخاصیت و فیبر جانور در آرد نخودچی سبب ساز کاهش سطح کلسترول می گردد. به ویژه، به لحاظ میرسد که به کاهش سطح تری گلیسیرید بالا یاری می نماید. به این ترتیب تغییر‌و تحول از گندم به آرد نخود چی، خطر انسداد شریان و بیماری قلبی دارای ربط را کاهش می‌دهد.


برچسب: خرید آرد نخود،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۹:۰۰ توسط:HAMED موضوع: نظرات (0)