مرجع مقالات انواع آرد و بررسی ویژگی های انها مرجع مقالات انواع آرد و بررسی ویژگی های انها .

مرجع مقالات انواع آرد و بررسی ویژگی های انها

انتخاب غذایی مناسب برای هرکسی که از یبوست رنج می برد

مطالعات پزشکی علامت میدهد که چه‌طور خرید آرد نخود موردها دیابت در دانا غرب رو به ارتقاء می باشد. تحقیقات آرم می دهد که مصرف زیاد مواد غذایی ناخواسته و عدم ورزش دو عنصر اساسی است که به توضیح درباره‌ی این ارتقا امداد می کند. دیابت در کشورهایی که آرد نخود در طی سال ها دوست داستنی بوده می‌باشد، کمتر به چشم می خورد. برخی دانشمندان معتقدند که مقدار بسیار زیاد فیبر جان دار در آرد نخودچی عاملی برای کاهش خطرها دیابت است. آن‌ها به حساب آوردن می کنند که هر فنجان نخود پخته شده حاوی 12.5 گرم فیبر است.

میتواند به ذیل نگه داشتن وزن شما کمک کند

چاقی یکی‌از از سایر از نگرانی های برجسته سالم در جهان می باشد. ارتقاء تعداد خردسالان چاق نگرانی ویژه ای به یار دارد. کاهش وزن مستلزم تعهد به تبعیت از یک رژیم غذایی دقیق است، اما متخصصان رژیم غذایی هنوز هم بایستی اعتقاد حاصل کنند که افراد چاق از مواد مغذی حیاتی برخوردار هستند. مطالعات آرم میدهد که آرد نخودچی سرشار از فیبر، منبع نه از مواد مغذی را آماده می کند، البته همچنین برای خنثی کردن میل فرد به ارتقاء وزن فعالیت می کند. مصرف مقدار پاره ای برای برآوردن اشتهای شما کافی هست. این شخص چه چیزی بیشتر از یک رژیم غذایی میتواند درخواست کند؟

سلامت قلب را بهبود اعطا کرد

حملات قلبی یکی‌از‌از سایر از نگرانی های اساسی بهداشت در سراسر غرب هست. پزشکان به طور مشترک در اکثری از موردها بهداشتی دیگر پیوندهای روشنی در بین رژیم های بد و عدم ورزش پیدا کرده اند. پژوهشگران دریافتند که مقادیر بالای مواد پرخاصیت و فیبر جان دار در آرد نخودچی باعث کاهش سطح کلسترول می گردد. به ویژه، به لحاظ می رسد که به کاهش سطح تری گلیسیرید بالا یاری می کند. بدین ترتیب تغییر از گندم به آرد نخود چی، خطر انسداد شریان و بیماری قلبی دارای ربط را کاهش می دهد.


برچسب: خرید آرد نخود،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۵:۴۰ توسط:HAMED موضوع: نظرات (0)