مرجع مقالات انواع آرد و بررسی ویژگی های انها مرجع مقالات انواع آرد و بررسی ویژگی های انها .

مرجع مقالات انواع آرد و بررسی ویژگی های انها

سرویس های ارتقا رتبه وب سایت مجموعه شیک رنک

شما را به دیدن ادامه معرفی محصولات سئو و ارتقا رتبه سایت شیک رنک دعوت می کنیم.

خرید کلیک گوگل

سایتی در جایگاه پایین از نتایج گوگل است اما با سفارش سرویس افزایش کلیک گوگل کاربران زیادی بر روی آن کلیک می کنند در واقع نرخ کلیک و CTR سایت در مقایسه با جایگاهی که دارید بالاتر رفته و گوگل با استفاده از الگوریتم RankBrain جایگاه و رتبه سایت را فورا ارتقا می دهد. مثلا روزانه 2000 نفر کلمه کلیدی سایت شما را جستجو کنند و فقط 5 درصد آنها یعنی 100 نفر در نتایج گوگل بر روی سایت کلیک کنند نرخ کلیک و CTR سایت به 10 درصد افزایش می یابد در واقع بازدیدکنندگان ارگانیک سایت 2 برابر خواهد شد .

●با ارتقا CTR و رتبه گوگل، محصولات و خدمات خود را، بصورت رایگان به میلیون‌ها کاربر گوگل نمایش می دهید . ●قابلیت اسکرول و کلیک تصادفی در صفحات سایت ●قابلیت رایگان جستجو بازگشتی و بازدید 2 مرتبه از سایت ●قابلیت انتخاب محیط جستجو موبایل یا دسکتاپ ●قابلیت انتخاب نوع آی پی ایرانی یا خارجی ●قابلیت ثبت آمار و نمایش در گوگل سرچ کنسول و Alexa ●قابلیت انتخاب میانگین Dwell Time و زمان حضور کاربر در سایت از 30 تا 250 ثانیه ●سرویس کاملا ایمن و مورد تایید گوگل بدون ریسک منفی برای سایت ●جستجو و کلیک در 10 صفحه اول و 100 نتایج نخست در گوگل

خرید کلیک گوگل شیک رنک

 

افزایش بازدید سایت

تأیید شده است که Google از داده های Google Chrome برای تعیین تعداد افرادی که از سایت بازدید می کنند (و چند بار) استفاده می کند. سایت هایی که افزایش بازدید مستقیم زیادی دارند احتمالاً سایت های با کیفیت بالاتر در مقابل سایتهایی هستند که خرید بازدید سایت بسیار کم تری دارند. بازدید هایی که بصورت مستقیم به سایت شما منقل شود را Direct Traffic یا ترافیک مستقیم می گویند. به عنوان مثال اگر شما درون مرورگر خود سایت chicrank.com را وارد کنید این نوع بازدید مستقیم خواهد بود.

زمان ماندگاری انتخاب از ♻️30 ثانیه & 250 ثانیه♻️ - کسب تدریجی جایگاه برتر position - ارتقا مستقیم رنک الکسا ایران و جهانی - ارتقا تدریجی نرخ پرش و بهبود بانس ریت - کسب امتیاز و بهبود شاخص های تجربه کاربری و بهبود میزان رضایت مندی سایت از الگوریتم رنک برین گوگل

خرید بازدید سایت شیک رنک

 

خرید پنل نمایندگی پیامک

سود شما در پنل نمایندگی پیامکی بسیار بالاست و هزینه ای که برای خرید نمایندگی میپردازید بر خواهد گشت. ●تعداد پیامک های ارسالی‌ مشتریان شما، با افزایش مشتریان شما به تدریج بیشتر خواهد شد. مثلا اگر مشتریان شما روزانه فقط 50 هزار پیامک بفرستند، با سود هر پیامک 4 تومان؛ ماهیانه بیش از 6 میلیون تومان درآمد خواهید داشت. ●کلیه بزینس ها به سامانه پیامکی احتیاج دارند پس مشتریان خود را در همه جا بیابید . از موسسه ها تا شرکت‌ها، مدارس و دانشگاها، انتشارات، شعب بیمه و … همه می توانند از مشتریان شما باشند. مثلا فقط با فروش 50 پنل در ماه در حدود 7 میلیون تومان درآمد ماهیانه خواهید داشت.

از فروش خطوط اختصاصی درامدی جداگانه خواهید داشت. هر چقدر که خطوط فروخته شده رندتر باشد، درآمد سود شما نیز بیشتر خواهد بود. ●کسب درآمد شما به صورت مستقل انجام می شود. شما تحت برند خود با دامنه اختصاصی تان بسته ها و تعرفه دلخواه خود را دارید و ما فقط راهی برای رسیدن به درآمد شما هستیم ●شما نیز قادر به فروش نمایندگی پنل پیامک خواهید بود و از این طریق کسب درآمد کنید.

خرید پنل نمایندگی پیامک

 

سفارش بک لینک

خرید بک لینک سریع ترین روش ممکن جهت ارتقا رتبه گوگل و کسب جایگاه برتر گوگل می باشد. با خرید بک لینک های استاندارد براحتی در گوگل صعود کنید البته در زمان خرید بک لینک بهتر است در عبارت کلیدی خود از Keyword و Brand و url و یا عبارت های هم مرتبط سایت خود استفاده نمایید . مانند:(خرید کیف "برند")یا(خرید کیف دیجی‌کالا) با این روش بصورت کاملا طبیعی بدون ریسک پنالتی شدن با عبارات کلیدی اصلی در نتایج گوگل بالا خواهید آمد .

●100% از نظر الگوریتمهای گوگل پنگوئن، پاندا، هامینگبرد کاملا امن می باشند. ●بک لینکهای کاملا طبیعی و اکثرا بصورت Dofollow ●پیج رنک و قدرت AUTHORITY بسیار بالای بک لینک ها 

خرید بک لینک شیک رنک

ادامه این مطلب را حتما بررسی کنید

برای سفارش محصولات به سایت شیک رنک مراجعه نمایید .
منبع :chicrank.com

تاریخ بروز رسانی: 1400/06/19


برچسب: ارتقا رنک،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۴:۴۹ توسط:HAMED موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده