مرجع مقالات انواع آرد و بررسی ویژگی های انها مرجع مقالات انواع آرد و بررسی ویژگی های انها .

مرجع مقالات انواع آرد و بررسی ویژگی های انها

خواص آرد نخودچی

تا به هم اکنون با خویش تفکر کرده‌اید خرید آرد نخود که آرد نخودچی چه تفاوتی با آردهای دیگر داراست و خواص منحصر آن چه چیزی است؟ در طبقه‌ بندی تغذیه‌ ای، این آرد جزو حبوبات محسوب گردیده و از نخود نو یا این که نخودچی فارغ از پوست و بی‌نمک تهیه و تنظیم میگردد. این جنس، از مواد غذایی‌ ای میباشد که مصرف آن تحت عنوان یک مخلوط با پروتئین بسیار زیاد پیشنهاد می‌ خواهد شد. بیشترین مصرف آرد نخودچی در صنعت شیرینی‌ پزی بوده و تفاوت عمده آن با بقیه آردها از لحاظ مواد پرخاصیت، در نوع و معیار نشاسته میباشد. در ادغام نشاسته آرد غلات، مقدار آمیلوز و آمیلوپکتین، یکسان میباشد. البته در آرد تنظیم گردیده از حبوبات، واحد سنجش آمیلوز نسبت به آمیلوپکتین بیشتر میباشد و نشاسته مو جود در آن هنگامی با آب حل می‌گردد، حالتی ژله‌ ای پیدا می‌ نماید. طی فرایند تصفیه، واحد سنجش ویتامین مو جود در آرد غلات معدود و در فیض خاصیت تغذیه‌ای آن کاهش می یابد ولی در‌این آرد به جهت این که فرایند تصفیه روی آن شکل نمی‌گیرد، واحد سنجش فیبر اثرگذار محلول در آب تغییر‌و تحول نمی‌نماید و مواد پرخاصیت جان دار در آن نگهداری میگردد.

قیمت غذایی 1/3 استکان آرد نخودچی، مساوی یک واحد نان و غلات یا این که یک واحد گوشت (ولی از نوع بسیار نادر چرب) میباشد و مصرف آن در‌صورتی‌که که رایحه داده و پر نمک نباشد، به اشخاصی که در جویدن حبوبات اختلال دارا‌هستند، سفارش می شود. آرد نخودچی جایگزین قابل قبولی برای حبوبات میباشد. اما مقادیر مصرف، با اعتنا به نیازهای شخصی و معیار انرژی دریافتی برای هر نفر گوناگون میباشد. آرد نخودچی برای پوست و موی بسیار اثر گذار میباشد و یک مولتی ویتامین طبیعی برای گیسو است. آرد نخودچی سرشار از آنتی اکسیدان، اسید فولیک، آهن، مس، روی، منیزیم، سلنیم و نیاسین میباشد که کلیه این ها فولیکول های گیسو را تقویت کرده و موجب رویش گیسو می‌شوند و آن را از اثر مخرب رادیکال های آزاد مراقبت می نماید. پروتئین مو جود در آرد نخودچی منجر تقویت گیسو ها گردیده و از ریزش گیسو خودداری می نماید. آرد نخودچی برای پوست نیز خاصیت بسیار داراست و آن را می شود به تیتر تمیز کننده پوست شکل و تن به فعالیت پیروزی. همینطور ماسک آرد نخودچی موجب براق شدن پوست گردیده و اثرات ضد پیری دارااست. مخلوط آرد نخودچی با ماست یا این که شیر میتواند یک اسکراپ طبیعی برای شکل و تن باشد.

کاربرد آرد نخودچی:
بیشترین کاربرد آرد نخودچی در شیرینی پزی میباشد. همینطور از آرد نخودچی در تهیه و تنظیم کتلت، شامی و بعضا غذاهای دیگر نیز استعمال می‌گردد. آرد نخودچی شیرینی پزی را میتوانید از فروشگاه آنلاین کشور ایران کوک تنظیم فرمایید.

آرد نخودچی از کجا بخرم؟
به مراد خرید آرد نخودچی جدید و باکیفیت، این مال را از فروشگاه آنلاین کشور ایران کوک تهیه و تنظیم فرمایید. مغازه کشور ایران کوک، فروش آرد نخودچی فله ای را به طور آنلاین اعمال میدهد. شما می‌توانید بعد از محاسبه خصوصیات و مقایسه بها آرد نخودچی، توصیه خویش را تصویب فرمایید تا جنس توصیه گردیده را در کمترین فرصت درب خانه تحویل بگیرید.


برچسب: خرید آرد نخود،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۷:۱۸ توسط:HAMED موضوع: نظرات (0)