مرجع مقالات انواع آرد و بررسی ویژگی های انها مرجع مقالات انواع آرد و بررسی ویژگی های انها .

مرجع مقالات انواع آرد و بررسی ویژگی های انها

خواص آرد برنج

باشد که‌این دلیل باعث گردیده این نوع آرد برای کاهش قندخون و کلسترول بسیار موثر باشد خرید آرد نخود و همینطور برای اشخاصی که به گلوتن آلرژی دارا هستند، این نوع آرد میتواند جایگزین بسیار قابل قبولی به مکان آرد گندم باشد. از سایر خاصیت اساسی آرد برنج می‌اقتدار به موثر بودن برای پوست شکل اشاره داشت و همینطور درصورتی که درپی ماسک شکل فوق العاده می‌باشید، استعمال از آرد برنج را در حق تقدم قرار دهید. تقویت گیسو، تندرست تن و غیره از سایر کاربردهای این آرد می باشد که منجر گردیده آرد برنج بیشتراز پیش آیتم استقبال مردم قرار گیرد.
• آرد برنج قهوه‌ای، آرد برنج سپید و آرد برنج شیرین، سه نوع از اشکال آرد برنج میباشند که بین این سه سبک، آرد برنج شیرین به خیال و خاطر نشاسته بالایی که داراست، مرسوم وجود ندارد. طریق تنظیم آرد برنج سپید و قهوه ای با یکدیگر یکسان هست با این تفاوت که آرد برنج قهوه‌ای از برنج قهوه‌ای تنظیم میشود.
روند تهیه و تنظیم آرد برنج خانگی:
1- برنج را در صدر تمیز کرده و یک شبانه روز در آب سرد تر می کنیم ( سفارش می شود از برنج نیم‌دانه به جهت اینکه نشاسته بیشتری داراست، مصرف شود.)
2- آب برنج را خالی کرده و برنج را در سینی پهن می کنیم و در ذیل نوروفروغ آفتاب قرار میدهیم تا تماما کم آب خواهد شد.

3- در‌پی برنج را کوبیده و یا این که آسیاب میکنیم. برنج آسیاب گردیده را از پارچه حریر و یا این که الک بسیار ریز عبور می دهیم و در غایت آرد برنج آماده گردیده را در پیاله درب بسته و مکان خنک نگه‌داری می کنیم.
از آرد برنجی که مهیا کردیم می‌قدرت برای تهیه و تنظیم شیرینی برنجی و تنظیم فرنی و یا این که به طور یکسری قاشق برای ترد کردن شیرینی‌های دیگر مصرف شود.
آرد سمولینا از گندم مخصوصی به اسم گندم دوروم تنظیم می شود. جذاب میباشد بدانیم که از آرد سمولینا در تنظیم اسپاگتی استعمال میگردد که‌این آرد دارنده مقادیر متعددی پروتئین، ویتامین، املاح و مواد مفید میباشد که ارتقا کیفیت محصولاتی را که با آن تنظیم میگردد را به همپا دارااست. آرد سمولینا زردرنگ میباشد و ذرات این آرد بسیار درشت‌خیس از آرد ساده میباشند و بو ملایم و خاکی دارا هستند. سمولینا علاوه بر کاربرد‌های بزرگ در آشپزی، دارنده خاصیت و فواید متعددی برای سالمی تن برای مثال در دست گرفتن وزن، تندرست قلب و سیستم گوارشی میباشد. در صورتی بخواهیم از مصارف سمولینا در آشپزی مواقعی را ذکر کنیم می‌اقتدار به تهیه و تنظیم پودینگ، غلیظ کردن سس و همینطور می‌قدرت با افزودن یک سری قاشق سمولینا به خمیر نان، بافت تردتری را شاهد باشیم. موردنیاز و ضروری میباشد تا آرد سمولینا در کاسه درب بسته در سردخانه نگه‌داری خواهد شد چون این آرد در شکل اینکه در معرض هوای آزاد قرار گیرد، کپک می زند.


برچسب: خرید آرد نخود،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۵:۴۱ توسط:HAMED موضوع: نظرات (0)