مرجع مقالات انواع آرد و بررسی ویژگی های انها مرجع مقالات انواع آرد و بررسی ویژگی های انها .

مرجع مقالات انواع آرد و بررسی ویژگی های انها

آرد نخودچی سرشار از ویتامین های گروه ب

ماسک شیر، رنگ زرد چوبه و آرد نخود این ماسک یکی از ترکیبات خرید آرد نخود موثر برای پوست می‌باشد و برای تنظیم آن باید 3 قاشق چای خوری آرد نخود، 1 قاشق چای خوری زرد رنگ چوبه و یه خرده شیر معدود چرب و گلاب را با هم ادغام فرمائید و آن را به مقطع 20 دقیقه روی پوست خود بگذارید.

ماسک عسل و آرد نخود
یک کدام از از سایر از خواص مهمی که این ماسک برای پوست شما دارااست و بسیار مهم هست، درمان جوش صورت می باشد. برای رفع جوش صورت می‌توانید پاره ای آرد نخود را با عسل مخلوط کنید، برای بالا بردن خاصیت تطهیر کننده این ماسک یه خرده پودر صندل هم به آن اضافه نمائید. این ماسک با داشتن خواص ضد عفونی کننده می تواند جوش های صورت را درمان کند.
آرد نخود ویتامین ب داراست و مصرف این آرد قادر است بسیار اثرگذار باشد و علاوه بر درمان های پوستی باعث نگهداری تندرست بدن شما شود. ارزش غذایی این ماده به میزانی می باشد که مصرف یک سوم استکان از آن برابر با غلات، نان و گوشت است.
مصرف ماسک نخود برای کسانی که پوست تیره دارند هم اثرگذار می باشد و می توانند با ترکیب این ماسک و مواد لایه بردار پوستی پر‌نور و روشن داشته باشند. یکی از ترکیبات اثر گذار دیگر برای از فی مابین بردن جوش های صورت به کارگیری از ماسک خیار است که می توانید در کنار به کارگیری از این ماسک تاثیرات بیشتری روی پوست خود ببینید.
با تمرکز به اینکه پوست شما می تواند خواص متفاوت را از مواد دریافت نماید، می توانید از ترکیبات موثرتر دیگری مانند آبلیمو هم درین ماسک به کارگیری کنید.
ماسک های زیادی برای درمان خطاها پوستی و داشتن پوست پر‌نور وجود دارا‌هستند که یکی از آن ها با آب برنج می‌باشد و با معرفی ماسک آب برنج شما می توانید به تاثیرات خاص آن پی ببرید.
یکی از ترکیبات جالبی که برای تهیه این محلول می اقتدار توصیه نمود، ادغام آرد نخود با زردچوبه میباشد اما در مصرف این ماسک باید اعتنا کافی را داشته باشید. زردچوبه باعث کم شدن موی و ابرو می‌شود و در سود می بایست آن را روی ابروها قرار ندهید. در بعضی از موردها هم ممکن می‌باشد فرد در گیر حساسیت باشد. پس در آغاز ماسک را روی نواحی خاصی از بدن تست کند و سپس اقدام به مصرف کند.


برچسب: خرید آرد نخود،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۱:۳۸ توسط:HAMED موضوع: نظرات (0)